lööve it

Har precis kommit hem från dans! Det är onsdag, så det var alltså Reggaeton-street som gällde idag. Det gick jättebra, jag är så duktig:) höhö. Men koreografin som vi gick igenom idag var svår.. jag såg ut som ett jävla sär när jag försökte dansa haha.

Tidigare idag var jag i stan med Jassi. Eller nä, först var jag och köpte linser för ytterligare 3 månader. SEN träffade jag Jassi. Vi var mest inne och tittade på H&M, och jag köpte hem en svart vårkappa, så snygg! Och ett par leggings med skinndetaljer, även jättesnygga såklart!
Ni får se bilder när jag orkar fota. Leggingsen kommer jag säkert ha på mig så småningom, så ni får se en bild då. Men jackan kan jag inte använda förrän det är varmare ute, så ni får se en bild på den senare :)
Vi tog även en fika, mumsis

Ja, det var min dag det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0