Körning idag!

Hej! Igår kväll kom jag på att jag har körlektion idag.. hahah. Av mina körkortspengar har jag pengar kvar till 4 enkel-lektioner, under förutsättning att jag klarar uppkörning & teori på första försöket! Annars måste jag ju lägga ut mer pengar såklart. 
En av de 4 återstående lektionerna ska gå till lilla "uppkörningen", så jag har alltså 3 lektioner kvar där jag kör "som vanligt". Och OM de inte godkänner mig till slut så kommer jag nog boka in teori & uppkörningen privat. Men ja, vi får väl se hur det går!

Idag har jag dock en enkellektion vilket är BRA! Vi ska köra som "uppkörning" idag igen, och han hinner nog inte testa mig på samma sak 5 gånger. Så det blir kanske lite stadskörning, en påfart, en avfart, en landsväg, och så tillbaka till körskolan. Så det är nice!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0