headline

Det blev Mascot igår för mig, jasmine och nicole :) mysigt som alltid. Det var dessutom superskönt att sitta på uteserveringen! Vi skulle till Banco efteråt men vi ångrade oss och stack hem istället.

Idag har jag varit ute och övningskört.. Mamma och pappa hade en massa ärenden så vi körde nog till 5 olika matbutiker över hela stan för att handla en massa. Jag var nog ute och körde i 3-4 timmar haha.. tröttis.
Rundan avslutades på Aras (persisk restaurang) där jag åt chelo kabab MmMmmMMM min favoriträtt!

Just nu sitter jag hemma alldeles ensam.. mamma och pappa har åkt hem till några vänner, så nu börjar jag få lite ångest. Känner dock inte för att festa eller så.. känner för att bara va med en massa nära tjej- och killkompisar och bara snacka och ha roligt. Vad hände med gamla tider..? Blir ledsen när jag tänker på hur sjukt roligt vi brukade ha, särskilt när jag jämför med hur mitt sociala liv ser ut idag.. det är synd att alla splittras. Och jag vet inte hur man kan fixa det igen. Jag tror inte ens att det går att fixa haha. Livet går väl vidare för vissa antar jag. You just have to deal with it.

Okej , dags för lite bilder.

PS: Earth Hour startar nu fram till kl 21.30. Jag vill verkligen släcka ner allt, men jag är ensam hemma så jag hoppar nog över det denna gången.






världens godaste mat.. PLUS "tsatziki" (mast o khiar på persiska)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så vacker jasmine eeeeeee

2010-03-29 @ 07:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0