härlig tisdag!

Okej nu har jag precis pratat med en god vän som har gett mig en massa bra teori-råd!
Så nu ska jag klä på mig, sticka in till stan, sätta mig på ett fika ställe och gå genom de sista 50-60 sidorna i teoriboken. Vill ändå komma ut ur huset, det är ju så fint väder! Dessutom behöver man inget sällskap när man pluggar på ett fikaställe, så jag slipper känna mig mobbad om jag ser någon jag känner :D

Därefter sticker jag till körskolan för att göra prov prov prooooov

ha en bra tisdag gott folk!


älskar varierad frukost!

jordnötssmör med hemmagjord björnbärssylt
skagenröra med tomat
kräftsallad/röra
grillad pastrami med tomat


Kommentarer
Postat av: h

Happy I could help aziz, keep me posted!! =)



mwaaaah

2010-03-30 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0