Glasögon!!!

Skulle egentligen göra ett videoinlägg idag. Men det blev inte av. Kanske imorgon! Ska hem till Jasmines pappa på dagen eftersom att Jasmine ska passa sin lillasyster, så jag kan ju ta och filma något litet då :D

Har varit och dansat magdans idag, ahh det börjar bli riktigt svårt.. Vi dansar med sjalar, och i början av dansen så ska sjalen vara spänd i midjan, och sen ska vi liksom "dra fram den" lite senare i koreografin. Och jag tar hela tiden tag i fel ände av sjalen, så den blir helt sne! Så frustrerande. Känns som att jag aldrig kommer få rätt på det..




igår



Alltså jag vill verkligen ha dom här glasögonen!!!!!!!! Jag tyckte de var riktigt tuffa!
Själva bågen kostar 900 tror jag, och om man vill ha med glas (styrka alltså) så kostar det runt 600 kr extra. Jag funderar på att bara köpa bågen, och så har jag linser under. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0