moshi moshi

Jag är så himla irriterad. Det är inte första gången detta händer mig, det är därför jag blir extra irriterad.

Min fredagskväll är förstörd, sitter här i "festkläder" och känner mig relativt attraktiv även om jag har glasögon och lockigt hår (hann inte platta håret och mitt ena öga är skadat så jag kan ej ha linser).

En positiv nyhet; min bror är på besök wiiee!!! Men han ska till lilla torg ikväll så jag kan inte umgås med honom heller. Och min pappas kompis (han som äger skoaffären där jag jobbar) är här, så mina föräldrar är upptagna med att umgås med honom.

Ska byta om och ta bort mitt smink och därefter sätta på någon film.

imorgon är jag i skoaffären mellan 11-16

godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0