Trött och sliten

Var på Borgars utspark idag med Pegah. FYFAN vad mycket folk där var!!! Jag la inte märke till det när jag själv tog studenten, men när man själv står där och trängs så vill man bara slå ihjäl alla hahah.

Efter utsparken gick vi lite i stan och sen körde vi till Jasmines jobb och köpte vars en cheeseburgare. Vi körde in på Drive-thru och jag hade glömt bort att Jasmine jobbade hahah, så när hon svarade i beställnings-luckan så hörde jag hennes söta röst. Hon kände dock inte igen oss förrän vi körde fram till nästa lucka. höhö

Därefter skjutsade jag hem Pegah och sen åkte jag hemåt för att byta om lite snabbt osv. Åkte och hämtade Pegah typ en halvtimme senare igen haha. Vi hämtade också Jasmine, och därefter bar det av till Bara!

Argiie hade en mysig studentfest i trädgården:D men det blev jättekallt efter någon timme, så vi ungdomar flyttade in istället haha.

Ni kan verkligen inte föreställa er hur trött jag är. Jag har haft huvudvärk hela dagen och ingen alvedon har verkat.. Jag har knappt sovit och jag har heller inte haft någon större aptit. Åt knappt något igår och idag (inte ens på studentfesterna). Det känns som att jag har glömt vilken dag det är. Typ som att man har varit igång i flera dagar när det egentligen bara har gått 2 dagar. Skumt.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Och jag ska stänga av telefonen så att ingen kan störa min sömn. Ska inte sätta något alarm heller utan jag ska försöka sova uuuuuuut imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0