tonight


Ännu en rolig dag tillsammans med Nicole, Bella, Jasmine och Louise.
På eftermiddagen blev det grillning hemma hos Nicole. Och Louise fick även en klippning och styling av Jasmine haha. Eller ja, vi blev alla stylade av Jasmine haha. Tack jassi :D.
Efter 3-4 timmar begav vi oss till Fridays. Men ikväll var det en DÅLIG Fridays-kväll haha. Blööööö

Godnatt på er. Ska försöka gå upp tidigt imorgon (idag?) och dra till stranden med de andra. Annars så stannar jag hemma och solar i min trädgård. Börjar ändå jobba kl 16 så jag vill gärna fixa mig innan jag drar dit.

puss på nosen


Kommentarer
Postat av: Anonym

salaaaaaaaaaaaaaaaaaam.chetori.

manam khooooooobam :D

miboooooooooooooosamet.babay

2010-06-27 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0