studenter!

Igår var en jobbig men rolig dag. Jag satt inte ner en enda sekund, förrän jag kom till Pegahs studentfest haha. Hade jättekul där i alla fall, tack för allting och grattis igen Pegah! :D

Gick upp vid halv 7 i morse och väntade på att Argiie skulle komma hit, för jag skulle försöka fixa hennes hår. Det gick inte så bra haha, men vi lyckades i alla fall göra något med hennes hår.
Efter att jag kört henne till skolan så kom jag hem och somnade på soffan haha. Gick upp för lite mer än 1 timme sen. Är fortfarande jättetrött, särskilt i benen.

Har nyss plattat mitt hår, och nu måste jag sminka mig för kl 4 ska jag köra och hämta Pegah sen ska vi till Borgars utspark.

njut av solen idag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0