Schemaaaat

Har precis kommit hem, lovade mig själv att INTE sätta på datorn, men här är jag haha.

Jag var hemma från skoaffären strax innan 19-tiden, och efter en stund körde jag hem till Nicole där även Jassi var. Senare kom även Louise. Vi satt och pratade osv, och Nicole fick spel på oss för att vi pratade i mun på varandra haha. Sen körde vi och åt på Mcdonalds i Lockarp.


Jag kommer att jobba i skoaffären varje dag, förutom på onsdagar & på söndagar. Och jag jobbar bara mellan 4-6 timmar per dag. Så det är nice!!
När jag OCKSÅ ska jobba på Norbridge (alltså på samma dag som jag är i affären) så jobbar jag bara 4 timmar i affären. Annars är jag där 6 timmar. Förutom på lördagar, då jobbar jag 5 timmar.
Klyddigt för er, men enkelt för mig haha.
Vet inte ens varför jag skrev det på bloggen? Struntsamma.

Nu måste jag sova, ska upp om 9 timmar och vill gärna vara pigg imorgon. Imorgon ska jag vara både i butiken och på NB.

PUSSSSSS :D


Kommentarer
Postat av: Goli

Hej Ajnaz.

Undra bara hur du gjorde när du plugga teorin ? Någon speciell hemsida med frågor? Råplugga du boken? Finns ju så mycket extra med i boken som inte kommer upp på teorin.

Hade varit kul och veta vilken teknik du använde eftersom jag har teoriprov snart!

2010-06-15 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0