midsommar my ass

Sofia om Sjunger Billionaire:
skitduktig, :D men du borde visa diiiig!

SVAR: tack! jag har faktiskt gjort ett par videor där jag visar mig själv när jag sjunger, men alltså jag tycker att det ser så FÅNIGT ut! jag skrattar åt mig själv när jag ser videon. om jag lyckas göra en BRA video där jag syns, så lägger jag upp den :)



Kom hem för några minuter sen. Fyfan vad jag var på topp idag! Riktigt jävla festsugen och hela köret. Men det blev inte som planerat haha..
Kvällen började med att jag åkte hem till Nicole, och där var vi (jag, jassi, nikki) i en timme ungefär. Därefter körde vi för att hämta Louise och Bella, och sen har vi mestadels suttit i bilen haha. Vi körde runt i heeeela stan men allting var bokstavligen STÄNGT. Malmö är SKIT! Vi körde också till ett par fester, vi parkerade bilen, vi gick in på festerna i några minuter, och därefter satte vi oss i bilen igen.. haha.
Vi hamnade slutligen på McDonalds i Rosengård vilket är den äckligaste och sämsta McDonalds:en i hela Malmö. Det lärde jag mig alltså idag. Så GÅ ALDRIG DIT FÖR ATT ÄTA (eller gå på toa).
Vi träffade på några grabbar där som Nicole kände sen tidigare, och grabbarna ville köra till Köpenhamn, men det ville inte jag, och jag ville heller inte sitta på McDonalds. Så det blev dags för mig att gå hem. Jag hade i alla fall riktigt kul ikväll ändå, och sällskapet kunde inte bli bättre! Underbara tjejer. Ikväll blev det bevisat att det INTE spelar någon roll VAD man gör, sålänge man är med sina allra närmsta vänner. Då har man alltid kul :).

Jobbade förresten hela dagen igår, och även ett par timmar idag. Imorgon är jag dock helt ledig vilket är så himla underbart, för det betyder att jag kan SOVAAAAAAAAA. Och jag behöver heller inte få ångest över att alla är i stan, för imorgon är det stängt överallt :D

godnatt gott folk.
PS: ipren funkar inte på mig? inte alvedon heller för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0