killing me softly

Känner mig ensam, ogillad, ovälkommen. Mår helt enkelt inte så bra ikväll.. Men nog om det.

Dags att stänga av datorn och titta på kvällens sista avsnitt av Sex and the City på TV. Därefter måste jag sova för imorgon jobbar jag både i skoaffären och på NB. Skoaffären mellan 12-16, och NB mellan 17-21.. jobbigt, but I desperately need the money!

Missar tyvärr det fina vädret imorgon :(.. Jag som var så sugen på att bara vara ute. Inte göra någonting särskilt utan bara vara ute, umgås, luffa, whatever. Bara njuta av värmen!
Hoppas att det blir sämre väder snart igen så att jag inte behöver ha ångest när jag jobbar mohahah.
Nej men skämt åsido, jag får väl ta igen all värme när jag åker till Rhodos! WIIIEEEEE :D:D

good night peeps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0