Jobb Jobb Jobb!

Ännu en tuff arbetsdag är över.
Har varit både i skoaffären och på NB idag. Men vet ni vad? Jag trodde faktiskt att jag skulle få ÅNGEST över att jobba såhär mycket. Men jag mår faktiskt bra!! Det har blivit som en rutin nu. Det är skönt att gå och lägga sig relativt tidigt varje kväll och därefter vakna med ett gott humör!! Jag sover inte lika mycket som jag gjorde innan, men det har faktiskt gett mig MER energi. Jag behövde egentligen aldrig sova i 12 timmar, men min kropp hade blivit så van vid det. Nu har jag vant mig vid mindre sömn, så det känns bara bra :).
Och allt slit slutar ju med att jag får min belöning! Så i slutändan är det ju värt det. Det är ju därför man jobbar, för att tjäna pengar!!

Det enda jag egentligen går miste om är det härliga vädret (som för övrigt startade IDAG haha), men jag bryr mig inte så mycket om det. Och jag kan inte heller träffa vännerna lika mycket på dagarna :(. Men det är bara 2 dagar i veckan som jag är i BÅDE affären och på NB, så dom dagarna har jag knappt tid eller energi att umgås med någon typ haha. Men alla andra dagar slutar jag antingen kl 4 eller kl 6, så det funkar ju hur bra som helst!! :D.
Man får helt enkelt ta och acceptera det. Det verkliga livet ser ut på detta viset.

Kommer dock inte jobba såhär mycket länge till. Fram till den 10 juli är jag i skoaffären med mitt nuvarande schema, men den 11 juli kommer min farbror & hans familj hit från Iran, de ska stanna här i en månad :D:D:D. Så mellan den 11-18 juli kommer jag knappt jobba. Och mellan den 18-25 juli är jag ju på Rhodos (SÅ SKÖÖÖNT). Sen får vi se hur det blir när jag är tillbaka från Rhodos. Jag kanske går tillbaka till skoaffären några dagar i veckan. Men det beror på om han VERKLIGEN behöver min hjälp eller inte, om han t.ex. ska resa bort eller så.


Fråga mig inte varför jag skrev allt detta :S haha. Jag bara började skriva och då kunde jag inte sluta haha vilken nörd.

Ska se på tv nu och därefter försöka gå och lägga mig tidigt.
Imorgon jobbar jag till kl 18.00 i skoaffären, sen får vi se vad jag hittar på. Det är ju fint väder så jag vill UUUUT och göra något :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0