JAG VILL SOVA NU

Gick upp halv 8 i morse, ofrivilligt såklart. En byggare skulle komma hit och fixa en sak i vårt badrum, och han skulle komma vid 8-tiden så jag var tvungen att gå upp och släppa in honom osv.

Och jag är så jävla irriterad, för jag sov jättemycket igår, så jag hade svårt att somna igår på kvällen. Somnade vid 03-tiden så nu är jag såklart jättetrött. Har knappt sovit 5 timmar. Hade jag vetat att byggarbetaren skulle komma så hade jag inte sovit så mycket igår. Men jag får alltid veta sånt här i sista sekund, skitstörigt.

Och jag visste att det skulle bli jättefint väder idag, så jag hade tänkt gå till stan tidigt och njuta av solen. Men jag måste lämna bilen på verkstaden när byggaren är färdig, och sen måste jag vänta tills bilen är klar och därefter gå och hämta den igen. Måste också hinna duscha och platta mitt hår.

AHH ni anar inte hur arg jag är. Jag är verkligen inte en morgonmänniska. Jag har inga problem med att vakna om jag har något viktigt att göra, tex. jobba eller gå till skolan, för då handlar det om viktiga saker. Då är jag på jättebra humör.
Men när jag måste vakna för sånna här DUMMA grejer så blir jag irriterad. Särskilt när jag har egna planer som jag måste skjuta upp pga. att jag är trött. När någon annan tvingar mig vakna så blir jag på vääääldigt dåligt humör, och det går inte över förrän jag får sova.
Och jag MÅÅÅÅÅSTE verkligen hinna plugga lite biologi idag, provet är ju på tisdag! Och jag ska dessutom ut ikväll. Och utan vila så kommer allt gå åt skogen.
Hur ska denna dagen gå?

Ska hålla käften nu. Det är egentligen jag som gör saken värre haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0