it´s like that ya´ll


Från i fredags när vi hade gäster och grillade!!

När man lagar ris så kan man också få en sån här EXTREMT GOD OCH KRISPIG botten. 
Bara experterna kan lyckas med en perfekt "taadig" som det heter på persiska. Det finns tyvärr inget svenskt ord för det.. Min mamma är alltså en av experterna;). Detta måste jag lära mig innan jag ska till Polen haha.

Det finns inget bättre än att äta sin goda mat och även ha en bit taadig på tallriken. MUMS


Igår:)
Det blir tråkiga outfits när man är i skoaffären haha.
Jag måste ha bekväma skor så att jag kan gå mycket utan att få ont i fötterna, och jag måste ha bekväma kläder så att jag kan sitta på huk och böja mig snabbt och enkelt.
Jag vet att det låter konstigt, men det är JÄVLIGT svårt att välja kläder på morgonen.. Jag har dessutom få par skor som är bekväma, och då blir det ännu svårare att hitta kläder som matchar skorna..
Måste köpa ett par snygga "promenad"-skor..


Kommentarer
Postat av: helenis

JAG KAN GÖRA TAADIG (H)

2010-06-24 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0