hjälp

Jahapp. Nu ska mina FÖRÄLDRAR gå ut? Det är första gången de går ut såhär sent.. haha.

Har varit i skobutiken från 12-18 idag, och därefter tog jag bussen till Persborg där mina föräldrar hämtade mig. Träffade danne på bussen också, längesen man såg honom:).

Skulle egentligen ut med Jasmine och Nicole ikväll, men jag ska vara i skobutiken imorgon mellan 11-16, så jag bestämde mig för att stanna hemma istället. Hade ändå blivit tvungen att ta bussen hem runt 1-tiden för att kunna få någorlunda bra sömn inatt.
Men ja.. det är tråkigt. Det var inte planerat att jag skulle jobba imorgon.. Men men, så går det när man behöver pengar. Då får man lägga undan roligheter ibland :(.

Men nu är jag lite irriterad. Har nyss tittat på 2 filmer med mamma, The Blind Side och Hachiko. Och med tanke på att jag INTE gick ut ikväll så ville jag gå och lägga mig tidigt, alltså NU!! Och jag är så jävla trött.
Men nu ska mina föräldrar köra till stan och ta en promenad där. Vet inte vad de sysslar med. Okej jag är 20 år gammal, de ska ju inte stanna hemma för min skull. Men jag kan inte sova när jag är ensam hemma.. jag kan inte. Inte på kvällen dvs.

Önska mig lycka till.. mina föräldrar låste nyss dörren efter sig :(... NOOOOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0