fredag






Jasmine lockade håret till mig hihi tack!


Jätteskönt väder, så jag & Jasmine promenerade äääända från Caroli till Möllevångstorget för att hitta mat haha. Mina stackars fötter mådde ej bra efteråt haha. Jag hade kilklackar på mig, och vi hade inte planerat att promenera så långt..
Men det var värt det! Maten var jättegod. Om ni äter på någon thailändsk restaurang någon gång så måste ni beställa satay!

Efter maten hade vi egentligen planer på att stanna kvar i stan. Men vi var båda skittrötta så vi åkte hem till mig och tittade på film istället. Jasmine åkte precis hem.
Har förresten ingen bil denna helgen:( Jag måste nämligen lämna bilen på Hyundais "verkstad" och jag orkade inte köra dit idag haha. Så jag får skylla mig själv och vänta tills på måndag istället..


godnatt!


Kommentarer
Postat av: sofia

vet du om att du har SJUUUKT Vackra ögon?!?!? :O

2010-06-05 @ 14:58:04
Postat av: marina

skitsnygg första bilden!

2010-06-05 @ 18:25:55
URL: http://marinaadriana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0