feel better big brother<3

Min storebror har råkat ut för en hemsk bilolycka, så jag har inte haft någon större lust att sitta här och blogga. Olyckan inträffade i söndags men vi fick inte veta något förrän igår. Anledningen till det är en lång historia.
Han ligger fortfarande på sjukhuset och där kommer han stanna i någon vecka till. Han ska opereras någon gång nästa vecka, sen så måste han vara kvar en tid efter operationen också.
Jag vill heller inte gå in på detaljer här på bloggen, men min bror lever i alla fall, det är det allra viktigaste. Inget annat spelar någon roll just nu.

Anyway.. mina föräldrar kom hem från Växjö för en stund sen, de åkte dit igår morse så fort de fick höra vad som hade hänt.
Och jag kom också hem för en stund sen. Har jobbat i skoaffären och på NB idag. Sista kvällen på NB :( sorgligt och konstigt. Men kommer självklart gå dit då och då och hälsa på! Ingen tvekan om saken :).

Igår var jag på stranden med Jasmine i några timmar, och Nadie kom också dit lite senare. Efter stranden gick jag in på H&M och fyndade lite, visar bilder senare. Senare på kvällen gick jag till Mascot med de andra. Jag var där knappt en timme (alla var där för att se på matchen), sen åkte jag hem och la mig.

godnatt på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att din bror mår bra,

mina tankar går ut till dig och din familj



2010-07-06 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0