En sån här tallrik med frukt får jag varje...

dsc07874 (MMS)

En sån här tallrik med frukt får jag varje dag av chefen när jag är i skoaffären:) han kommer bidra till min goda hälsa, för såhär mycket frukt äter jag inte ens på ett år haha. Jag har fått ledigt från skoaffären imorgon för jag ska upp tidigt och SOLA! Om någon hänger med mig till någon strand i malmö så blir jag lycklig, annars stannar jag i min härliga trädgård. Kan inte åka utanför malmö för jag har ingen bil och jag börjar jobba kl 5, vill gärna ha nära till jobbet så att jag kan vara ute och sola längre! Jag kommer jobba på NB idag, imorgon och på onsdag, sen slutar jag där:( faktiskt ganska sorgligt, kommer sakna alla som fan. Jag fasar inför vilka mina jobbtider kommer bli i skoaffären haha. Han kommer vilja att jag jobbar mer. Jag är dock ledig varje dag efter 5-6 vilket kommer vara skönt. Så jag kommer ju ha ett sommarlov och ett LIV haha. Och jag får kanske en gratis P-plats också, så jag kan ta bilen till jobbet varje dag och sticka och träffa vännerna efter:). Nu är min lunch över, Uppdaterar ikväll!


Kommentarer
Postat av: Angelica P

sv. Det va min kusin som köpte den i stan i typ en liten affär med allt sånt dyrt smink/kroppsprodukter osv.

2010-06-30 @ 17:26:54
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0