Är i skoaffären. Ensam. Och jag är kissig!...

dsc07838 (MMS)

Är i skoaffären. Ensam. Och jag är kissig! This is not good. Slutar iaf kl 4 för idag stänger vi 4 istället för 6, skönt! Ska nog träffa nicole och dem efteråt, de skulle grilla eller något sånt tror jag. Vet inte heller vad kvällens "midsommar" planer blir haha, men jag hoppas att det blir någon rolig fest, helst hemmafest, det är roligast! :d Ska försöka ordna så att jag börjar 12 imorgon istället för 11. Då kan jag vara ute hur länge jag vill och dricka ifall jag vill. Uppdaterar senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ajnaz! :D



Du har en underbar röst, sååå jävla fin. Du borde söka till Idol, och du hade kommit med. Jag har följt din blogg ganska länge nu, o jag diggar dig som fan, underbar tjej med fötterna på jorden, Love you ajnaz, göör fleeer videos där du sjunger, pleeeaaassee..Peace <3

2010-06-26 @ 13:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0