from yesterday


Köpte dem för några dagar sen.
Ett tips: köp INTE schampot UTAN att köpa balsam. Jag fick panik i duschen när jag tvättade ur schampot, för mitt hår blev så jävla strävt & torrt att jag knappt fick genom fingrarna. Men så tog jag balsam och det blev genast bättre.


Min nya älskling. Älskar väskan så himla mycket! Det ENDA problemet är att jag inte får upp mobilen snabbt när någon ringer. För om jag slänger ner mobilen i väskan så måste jag ta ut alla andra grejer innan jag får tag på mobilen haha. För väskan är liksom "hård". Ja ni fattar. JAG ÄLSKAR DEN ÄNDÅ!


Svart stor plånbok. VÄL BEHÖVD FÖR FAN. Nu har jag plats med alla grejer. Hoppas bara den inte går sönder..


3 ringar


2 ringar till


och en ring till



Från Mango.
Jag köpte den faktiskt bara inför Rhodos-resan. Jag fick en bild i huvet att det kan bli en bra "strand tröja" med tanke på att den är kort, tunn och jättehärlig. Man kan ha den med bikiniunderdel eller med vanliga shorts osv :D yey så nördig jag är.


2 lite större sommar-tröjor och ett vanligt vitt linne (har tappat bort mitt vita linne utan att förstå HUR och VARFÖR?)


Köpte även en annan svart "tröja" från Monki. Den är svart med transparanta "ränder". Jättesnygg och även lite "oversized".


Kommentarer
Postat av: J

var har du köpt ringarna?????

2010-07-09 @ 21:41:06
Postat av: Anonym

hej Ajnaz. Jag undrar vart du har köpt ringarna ifrån? Skit snygga var dom :D

2010-07-10 @ 18:42:38
Postat av: Jovana

var har du köpt väskan, skitnsnygg :D

2010-07-11 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0