Torsdag

Tjenis penis!

Har nyss ätit min frukost. Jag sov jättedåligt inatt..
Vi började köra från växjö strax efter kl 9 igår kväll, så vi var inte framme förrän kl 12 ungefär. Och tills vi hade packat upp och förberett oss inför sängen så blev kl 1. Jag gick och la mig före alla andra eftersom att jag skulle upp och jobba, men de andra satt fortfarande uppe. Barnen hade dessutom somnat under hela bilresan så de var pigga och glada och kunde såklart inte vara tysta. Är så jääääävla trött just nu..

Måste ta och sminka mig nu, ska ta bussen halv, orkar inte köra idag haha.
Jobbar förresten bara idag och imorgon och sen är jag ledig på lördag och söndag! Och på söndag eftermiddag ska jag till Rhodos :D YEEEEEY
På lördag har jag bestämt mig för att sova ut, oavsett hur vädret blir. Jag har inte fått sova ut på ett bra tag, och jag kommer inte få sova sålänge mina släktingar är här, för de vaknar runt 8-9 varje morgon. Ångest.

ha en härlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: nicole

o du kommer inte få sova på hela resan heller :D

2010-07-15 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0