torsdag och ensam..

Har varit och jobbat idag, och efter jobbet körde jag till Stadsbiblan för att låna en biologibok på engelska. Jag måste läsa och förbereda mig lite inför Polen. Kom precis på att jag glömt boken i bilen också. Fan..
Jag lät bilen stå parkerad vid biblan, och därifrån promenerade jag till Norbridge för att hälsa på Mevla och gänget :D jättekul att träffa alla igen. Ska dit igen i början på nästa vecka eftersom att Mevla ska resa bort i 2 veckor, FUSKIT! Okej jag ska också iväg men jag är bara borta en vecka..

Nu ska jag äta upp min kladdkaka och mangosorbet-glass .. MUMSSSSS

Sånt kan jag bara äta när jag är ensam hemma haha. Måste faktiskt erkänna att det är jävligt skönt att "bo själv", men det är jäääättetomt här hemma! Jag saknar mina föräldrar skitmycket. Saknar mamma mest med tanke på att jag inte träffat henne sen i måndags :( haha. Eller jag saknar faktiskt min bror allra mest, och han mår förresten mycket bättre idag jämfört med igår! Han behövde aldrig opereras igår kväll. Så himla skönt!

Nu ska jag se någon film eller något.. hittar dock inte ett uttag i vardagsrummet, alla lediga uttag är bakom alla soffor.. måste ladda datorn!!!

Om jag orkar så går jag upp till mitt rum senare och hämtar mobilsladden haha. Jag skulle ju visa er allt jag köpte igår!


Kommentarer
Postat av: Li

Hej Ajnaz!

Du verkar vara så himla duktig på att plugga. Snälla kan du inte skriva upp detaljerat hur du går tillväga när du pluggar både inför prov och vanligt. Jag har jättesvårt att lära mig och behöver alla tips jag kan få.



KRAAAAM

P.S din blogg är supermysig och du verkar toppen. D.S

2010-07-13 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0