Sunshine and rain

Alla 6 ringar som jag köpte är ifrån Bijou Brigitte, och väskan är ifrån Mischief!
Båda butikerna ligger inne på Entré i Malmö!




Vilket väder! Det har börjat regna extremt mycket och åskan är jättestark! Konstigt att jag låg och stekte i solen för bara några timmar sen haha.

Igår var jag i Lomma med Jasmine och Nicole och ett par andra vänner. Vi körde dit för att bada (klockan var runt 23.45), men det blev inte så mycket "bad" egentligen haha. Vi bytte om till våra bikinis men ingen doppade sig helt (eller jo, Jasmine gjorde haha). Vattnet var jätteskönt och stranden var jättefin. Men det var fullt av myggor så jag tappade bad-suget..
Vi var bara i Lomma en stund, och därefter körde vi in till stan igen. Nicole körde hemåt eftersom att hon mådde dåligt, men vi andra stack till Koi på Lilla Torg :).
Var hemma i min säng vid halv 4 i morse.

Idag har jag bara legat och solat i trädgården och pratat med mina grannar under tiden. De satt också i sin trädgård så det var bara kul :D. Man börjar liksom undra VARFÖR man inte pratat med sina grannar tidigare?

Mamma och pappa köpte förresten en ny soffa till mitt rum idag, och en TV-bänk!
Imorgon kommer våra gäster från Iran och de ska stanna i en månad, så min förra soffa (som var en bäddsoffa) var vi tvungna att flytta till ett annat rum, och den soffan passade inte ALLS in i mitt rum, så det var på tiden att vi köpte en ny :).

Har en del bilder att lägga upp men jag orkar inte ta fram sladden.. jag gör det lite senare!
I nästa inlägg får ni iaf se bild på mitt fina rum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0