sol vind och vatten

Dags att sova, imorgon blir det jobb igen och förhoppningsvis så får jag sluta kl 17! Idag slutade jag strax innan kl 18 men jag hann ändå köpa lite grejer inför resan. Köpte solkräm (SPF 30) och en after-sun. Köpte förresten en sololja från Hawaiian Tropic i Växjö! Köpte med SPF 15 eftersom att jag vill bli brun men inte bränna mig haha.
ANYWAY.. jag köpte 4 små tomma flaskor från Åhléns idag. Har fyllt dem med schampo, balsam, duschcremé, kroppslotion. Smart va!? Tänker ju fanimej inte dra med mig TresEmmé schampo och balsam i resväskan haha, flaskorna är ju enorma!

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Li

Hej Ajnaz! Jag har kommenterat ditt inlägg "Torsdag och ensam.." Har du sett det? :)

KRAM

2010-07-17 @ 11:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0