nytt i garderoben!



3 par skor, köpta idag. (Skoparet längst till höger ser ut att ha en superlåg kilklack men de är faktiskt ganska höga. I vanliga fall så HATAR jag klackar som är under 11-12 cm höga, men dessa satt faktiskt riktigt snyggt på fötterna!)

Jag köpte även ett par "slip-in" skor som jag inte har tagit bild på ännu. Ni får se dem sen!!
Ska använda dem skorna främst när jag jobbar i skobutiken. Och jag köpte dem FRÅN skobutiken haha. Kul kul. Det är det mest bekväma skoparet jag någonsin ägt, helt i läder också! Superbra för mina fötter när jag står och går så mycket i butiken :).


köpt i tisdags


köpt i tisdags


3 armband, köpt i tisdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0