Lördag

N om Min klädsel är inte att leka med idag. Jag...:
Såg dig på Bo01 innan! =D

SVAR: Haha jaså! :D. Jag kanske såg dig också men jag vet inte vem du är N? haha.



Jag var som sagt ute på promenad med Jasmine igår. Vi körde till Turning Torso igår och promenerade längs hela Bo01, jättemysigt och VARMT och skit mycket folk! Och klockan var ändå runt halv 10 på kvällen haha.

Därefter så körde vi till Mascot där vi mötte upp Nicole. Vi satte oss med två killkompisar till Nicole, trevliga grabbar:). Efter Mascot så gick vi till Fridays tillsammans med killarna. Hade jättekul igår!!

Nu är jag i skoaffären men det är i princip helt DÖTT. Det är nästan 29 grader ute så jag håller på att dö härinne. Idag stänger vi nog kl 3, skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0