Hade ingen annan bild att lägga upp haha. ...

dsc08031 (MMS)

Hade ingen annan bild att lägga upp haha. I söndags tog jag det lugnt hela dagen och i måndags kom våra gäster från Iran, min farbror och hans familj. Vi har jättekul tillsammans! Jag har saknat dem så himla mycket. Och deras två små pojkar är inte alls blyga och jag älskar det! De är så öppna och glada, som om vi känt varandra hela livet haha. Igår så var jag i skoaffären i en timme, för chefen skulle till tandläkaren. Därefter så körde jag till växjö med familjen och släkten. Vi har varit här över natten och vi ska strax grilla! Vi kom egentligen bara hit för att hämta min bror, så vi åker hem till malmö någon gång idag:) puss på er sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0