Det var någon läsare som frågade var jag j...

dsc08065 (MMS)

Det var någon läsare som frågade var jag jobbar, och jag jobbar i City Bror Skoaffär på Södra förstadsgatan i Malmö, på Möllan. Tiden går faktiskt snabbare än man tror när man står här. Igår köpte jag Cosmopolitan tidningen och läste genom halva haha, ordagrannt! Tiden går snabbt när man har "kul".. Jeansvästen på bilden köpte jag förresten igår, på rea! 149 kr! Trodde att rean var över haha. Köpte även ett annat linne som jag kan visa när jag är hemma. Beställde dessutom 2 par skor från nelly.com. Ett par rosa höga skor, och ett par svarta "boots" i modellen Marble. Har velat ha dem sen i vintras så det var på tiden! Nu ska jag läsa resten av Cosmo:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0