Dalby !

Igår stack jag till Dalby stenbrott med vännerna. Jättekul och mysigt. Jag lekte med kräftorna i vattnet! yeeey haha.
Alltså när jag var påväg dit igår så visste jag inte att Dalby var DALBY! Så fort jag kom dit och såg stenbrottet så tänkte jag SHIT, här har jag fan varit hur många gånger som helst när jag var liten! Fast jag visste liksom inte att jag hade varit i just DALBY! Och allting såg precis likadant ut haha, och kräftorna var på samma plats:D Jag fångade 2 stycken för att visa dom andra, för dom trodde inte på mig när jag sa att där fanns kräftor. Men där fick ni!

Nu är jag i skoaffären. Har varit här sen kl 10 eftersom att chefen skulle iväg på några ärenden i morse. Slutar nu snart, kl 17 rättare sagt. Det har varit en lång dag idag, och jag trodde aldrig att jag skulle klara av att vara här i så många timmar haha! Men det var inte så tufft som jag trodde :).

bloggar igen när jag är hemma. har en del bilder att visa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0