Är i växjö just nu. Jag och pappa körde hi...

dsc07934 (MMS)

Är i växjö just nu. Jag och pappa körde hit igår efter att jag slutat jobba, och jag körde hela vägen:) stolt! Vi kom precis till min brors lägenhet. Vi har legat ute vid sjön hela dagen, det är 27 grader och extremt stark sol här, höll på att dö! Och sjön är precis utanför sjukhuset vilket är bra för min bror, han behövde en omväxling. Han har ju tröttnat på att ligga inne på rummet hela dagarna. Han har fortfarande jätteont, så just nu väntar vi bara på att han ska bli opererad inom de närmsta dagarna. Efter operationen kan vi alla andas ut litegrann.. Just nu är hans ben i exakt samma tillstånd som vid olyckan, så minsta lilla rörelse är smärtsam.. Det är tufft att se honom lida så mycket.. Men nu ska jag vila en stund innan vi besöker min bror igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0