BULLLL

har nyss lagt in en bild på min "outfit" på facebook. vet inte varför, men jag kände för det haha. har även lagt in bilder på mig och jasmine från tidigare ikväll, så ni kan väl titta där (om ni har mig som vän alltså).

vi var på Deep och det var så jävla tråkigt ikväll!! förra gången var mycket roligare!
jag dansade med "känsla" under kanske 3 låtar ikväll haha, och två av dem var typ MJ låtar. jag var jätteseg ikväll, ville bara hem till min säng haha

så nu ska jag sova!
bilder kommer imorgon någon gång. jag ska nog övningsköra när jag har vaknat, sen får vi se vad som händer under dagen.
imorgon kväll = AVATAR på bio med mamsen :D






jasmine i sin Mcdonalds tröja hahaha hejjjjjl sööööuut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0