jag hoppas på många tips ifrån er!!

Har varit på stan och köpt present till Nathalie som fyller 20 år! Ikväll ska vi fira henne:) hihi.

Kunde såklart inte låta bli att handla till mig själv också..


(Det ser ut som att jag inte har en tumme, jag vet)
Var inne på H&M och kollade läget. Köpte:
Ögonskuggor - beige/vit glittrig och mörkbrun glittrig.
Läppglans
Concealer


Jag brukar vara gaaanska så duktig på att köpa bra produkter till ansiktet med tanke på att jag har känslig hy. Alla mina rengöringsprodukter är milda och köpta på Apoteket. Men min concealer köper jag alltid från H&M, har gjort det i flera år. Om ni har några bra tips på andra concealers, kommentera gärna!

Behöver även veta vilken foundation som är bäst? I.D. Bare Minerals eller Sheer Cover? Har funderat på att testa någon utav dem, men jag vet inte vilken som är bäst.. Just nu kör jag på Loreals foundation & puder, men jag vill gärna testa något nytt och lättare, särskilt nu inför sommaren. Jag vill kunna använda foundation någon gång under sommaren UTAN att det ska kännas så "tungt".

Tacksam för tips!


Ahhhhh älskar

En sak ni inte visste om mig! Jag njuter MEST av att köpa klänningar och underkläder. Om jag hittar en skitsnygg klänning eller skitsnygga underkläder så mår jag bättre än bäst :)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

testa makeup stores sportfondation(den är tunnare än vanliga) och deras löspuder.. jag vet att det är dyrare men det är verkligen jättedryga produkter. Samma gäller concealers, jag ahr snart haft min Cover all mix i ett helt år och den är inte slut ännu :D.

2010-02-28 @ 13:57:18
URL: http://mondoblog.se/jacqueline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0