yesterday





Det är så tråkigt i skoaffären.. haha
Men jag slutar om exakt 1, 2, 3 dagar. 3 DAGAAAAAAAR!
Har jobbat 16 fucking dagar i rad. Varje dag sen den 28 juli. Alltså fattar ni hur mycket det är? Det måste vara typ MÄNSKLIGT rekord? haha nej skojar..

Jag längtar tills på måndag. Då ska jag ha en Ajnaz-dag där jag gör precis vad jag vill!
Jag ska börja med att sova ut (vilket jag inte har gjort sen den 11 augusti).
Efter att min släkt kom hit den 12 augusti så har jag antingen vaknat av någons röst, någons mobil, mitt eget alarm, min egen mobil osv. Men på måndag ska jag inte låta NÅGOT störa mig.

Sen ska jag ut och dra VISA-kortet :). Det var längesen!


Kommentarer
Postat av: sofia

DU MÅSTE MENA JULI ? HAHA :P

2010-08-16 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0