svar

Nazli om Gäster från växjö över natten:). Min brors...:
gud, du har gäster hela tiden. Hur orkar dina föräldar? Sen om du nu hade saknat dina vänner så mycket så hade du väl tagit bussen.

SVAR: Jo.. Mina föräldrar är naturligtvis väldigt trötta, särskilt mamma. Men ja, har man gäster så har man haha. Och när gästerna väl kommer så tänker man liksom inte på något annat, då har man bara roligt tillsammans :D. Jag finns ju dessutom här hemma, så jag hjälper ju till föräldrarna med allting!

Och det är ju fan klart att jag saknar mina vänner när jag inte träffat dem på länge!! Men jag orkar inte ta bussen haha. Så enkelt är det!! Det blir så när man vänjer sig vid att köra hela tiden. I LOVE MITT KÖRKORT!!!!.
Och jag har fan tagit bussen överallt i hela mitt liv. Nu får jag äntligen slippa bussen, och jag tänker utnyttja den chansen FULLT UT! 

Och jag har märkt på vissa av er läsare att ni tycker om att få mig att se ut som "the bad guy"? Särskilt med kommentaren ovan! Du kan väl ta och fråga AAAAALLA mina bekanta ifall NÅGON AV DEM orkar ta bussen hem till mig? Det är väl lika långt hem till mig haha, eller hur? Nu syftar jag absolut inte på mina nuvarande vänner, för det har verkligen ALLTID varit såhär, ända sen jag var liten!!! 
Även om någon VERKLIGEN har velat träffa mig så har de inte orkat komma hit. De vill ju hellre att JAG ska åka till dem. Nu när jag har körkort och bil så bryr jag mig dock inte. För nu kan jag åka var jag vill, när jag vill.
Men om man inte "orkar" ta bussen till mig så får jag också "inte orka" att ta bussen in till stan.
Jag har haft sååå många tjafs om detta med några killar som jag har träffat, och med pojkvänner som jag haft.
Är trött på att vara den som blir kallad "lat".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0