The boat


Jätteroligt på Båten igår med favorittjejerna!
Jag bestämde mig för att överge bilen och dricka denna kväll. Har inte druckit på ett bra tag! Men det blev inte så mycket dricka som jag trodde trots allt haha..

Jag sov över hos Jasmine efteråt, och kl halv 10 på morgonen gick vi båda upp eftersom att Jasmine skulle till skolan. Beundrar henne STARKT för att hon orkade ta sig upp efter allt festande.

Jag körde henne till skolan och därefter åkte jag hem. Efter ett par timmar bestämde jag mig för att sova en stund, för jag var ju fortfarande skittrött såklart. Jag lyckades sova någon halvtimme innan telefonen störde mig, of course.
Men jag bestämde mig för att INTE somna om igen. För jag ville gärna gå och lägga mig tidigt inatt så att jag kan vakna tidigt imorgon!
Men jag råkade somna framför TV´n vid 9-tiden.. FAN! Där låg jag i typ en timme..

Så nu sitter jag här.. och skriver en massa onödiga grejer som ni inte bryr er om.

Imorgon har jag en hel del att göra. Måste iväg till stan vid 3-tiden, och innan dess måste jag hinna duscha, torka håret, platta håret, locka håret. Men vi får se om jag utför dom 3 sista stegen.. haha
..it all depends on when I can get out of bed..

gooooood night ya´ll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0