Sitter och äter Riesen och dricker blod. N...

dsc08093 (MMS)

Sitter och äter Riesen och dricker blod. Nä skoja det är tranbärsjuice. Jag drack en hel 1-liters förpackning igår, och just nu är jag halvvägs med förpackning nr. 2. För tillfället gör det inte ont längre när jag kissar. Så jag har antingen inbillat mig att jag hade urinvägsinfektion, eller så har juicen gjort ett bra jobb. Läste faktiskt på internet att man inte alltid måste äta antibiotika, det kan räcka med att dricka juice i vissa fall. Jag hoppas i alla fall att det inte blir någon infektion.. Jag orkar inte leva med den smärtan :(


Kommentarer
Postat av: Angelica P

tranbärsjuice är ju gott :P

2010-08-11 @ 00:26:54
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0