sammanfattning

Hej bluggen. Har inte bluuggat på ett tag, jag vet. Jag har ju jobbat varje dag sen i onsdags förra veckan. 10 dagar i sträck, öppna och stänga butiken.. Kan inte själv förstå HUR jag har orkat? haha. Är stolt över mig själv :).
På torsdag åker min chefs gäster tillbaka till Iran, så jag jobbar bara några dagar till, skönt!


Jag hade i alla fall jätteroligt på Båten i tisdags, och sen har jag inte hittat på mycket mer än så..
Det har varit ganska stressigt med jobb och därefter umgås med släktingarna när man kommer hem. Mina kusiner suger ut den sista energin som jag har kvar efter jobb haha.
Men de åker ju tillbaka till Iran på måndag så vi har haft gäster både igårkväll och i förrgår kväll som har kommit för att säga "hejdå" till mina släktingar.

Idag kom Rebecca till skoaffären för att hälsa på, och det var jättekul att träffa henne. Hennes lilla mage är inte så liten längre haha :D Men det var så gulligt!! Min chefs dotter är också gravid men hon är bara i 5e månaden, och henne träffade jag också för någon dag sen. Okej nu går jag bara in på onödiga grejer haha..

Ska ta och göra mig i ordning strax. Kl 21 ska vi vara på Ankara för min mamma har reserverat ett bord där ikväll. Mysigt :) Jag behöver komma bort från mina tankar om allt annat skit som pågår i mitt liv just nu.

BILDER kommer i nästa inlägg! Ska bara byta om först:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0