It´s not raining men.. it´s just raining

Hej bluggen!
Har blivit fast i Cougar Town.
Har laddat ner hela första säsongen och är på avsnitt 13 av 24 just nu. Jag har alltid velat se serien men jag missade alla avsnitt på TV, och jag orkar inte följa serien nu när den visas på Kanal 5 IGEN!
Får passa på att titta på en massa strunt nu innan jag åker till Polen haha. Kommer inte ha tid för sånt när jag börjar plugga.

Hade förresten lovat mig själv att käka Langos på festivalen redan i fredags när festivalen satte igång. Men jag har FORTFARANDE inte ätit där! KATASTROF! Men det beror främst på att jag hatar Malmöfestivalen, så jag undviker hela det "området" under denna veckan. Om jag tvingas gå förbi så ser jag till att det blir snabba besök. Och jag ser till så att det sker på eftermiddagarna så att jag slipper alla människor. Folkmängder ger mig panik..

Idag när jag stack till Zara för att fixa en grej åt min bror så tänkte jag "Hmm jag går och köper en langos nu och äter den påväg till bilen! Wonderful!". Men nä, då började det regna ÄNNU mer. Så jag orkade inte leta runt efter langostältet i regnet. Man blir för fan arg och lättirriterad i detta jobbiga regnväder! :(

Imorgon blir det nog Tisdagsklubben på Båten! Det är ALLRA sista Tisdagsklubben denna sommaren, och jag vill verkligen gå dit.
Men tjejerna ska dessutom till Deep på onsdag, NRJ´s efterfest hålls där! RnB all night looooong hell yeah!
Så vi får se om jag pallar två kvällar i rad..

I love to party, but I´m no party girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0