Igår efter jobbet så åkte jag hem till en ...

dsc08129 (MMS)

Igår efter jobbet så åkte jag hem till en tjej som heter Esra. Hon flyttade från stockholm till malmö igår, för hon ska börja plugga här till hösten. Hon är lillasyster till min brors tjejkompis, och jag hade aldrig träffat henne förut. Men hon var supergullig och jättetrevlig! Jag hämtade upp henne och därefter körde vi till City Gross. Hon behövde lite smågrejer till sin lägenhet som är nybyggd och helt tom! Därefter körde vi till Entré och åt, vi körde till hennes skola osv. Det blev en liten roadtrip i malmö. På kvällen sov hon över hos oss, så det blev en hemmakväll med min familj. Vi tittade på The Kung Fu Kid också. Jag hittade en sladd som jag kunde använda för att koppla ihop tvn och datorn, skitnice:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0