i did it again..




skorna som jag fick hem för ett par veckor sen



Igår var jag i stan med min storebror. Jag köpte ett par gröna (typ militärgröna) byxor/leggings. Jag har redan likadana i beige, svart och mörkblå. De är från märket ONLY och säljs på bl.a. Vila och Veromoda. De har även fått in brun färg men jag ville inte ha dem haha.

Idag var jag i stan med Esra, så jag fick hem lite mer grejer idag:). Köpte 2 skjortor, en mysig och varm kofta med dödsskallar på, och en svart spetsklänning som jag har velat ha superlänge. Äntligen hittade jag en som satt FINT på mig och inte bara på skyltdockan haha.

kan kanske ta någon fattig bild på grejerna imorgon hah


Kommentarer
Postat av: N

Oh, dom svarta har jag velat köpa i ett bra tag nu men vågar inte eftersom dom är så hööööga och jag tycker inte om när man får ont i fötterna efter att bara ha haft dom en liten stund :( så HELP ME, är dom bekväma o ha på!? =D

2010-08-24 @ 11:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0