helgen

Hej!!

Är i Växjö just nu! Åkte hit igår med mamsen. Min bror har ju varit hemma i Malmö ett bra tag pga. skadorna från olyckan. Men nu när han har blivit lite bättre så kände han för att hälsa på sina vänner och sitt jobb här i Växjö.
Han har varit här i en vecka nu, but I am here to bring him back to Malmö!! haha nä skoja.
Mamma åker hem imorgon, men jag och min bror stannar till på onsdag eller torsdag.

I torsdags var vi på babyshower hemma hos Rebecca! Det var alltså en överraskning för Rebecca, så hon visste inte om någonting! Roligt hade vi i alla fall :). Isabell och Kim kom på en massa sjuka saker att göra på Charader. Har nog aldrig skrattat så mycket tidigare hahaha.

Dagen efter, på fredagen, var det överraskningsfest för Bintou. Eller det var rättare sagt en avskedsfest eftersom att Dana och Bintou ska åka till USA imorgon för att studera där. Så himla kul!! Bintou ska plugga juridik! ASCOOLT!
Festen blev lyckad men det var inte alla som hann komma dit. Ett par stycken hade svårt för att hitta parkeringsplats i närheten osv. Inte konstigt med tanke på att det var sista kvällen av Malmöfestivalen. Hade i alla fall jätteroligt! Och jag träffade många gamla barndomsvänner som jag inte träffat/umgåtts med på länge.

Har förresten fått en fråga om min flytt till polen! lovar att svara på den senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0