Haha vilken störd bild.. Är i skoaffären n...

dsc08076 (MMS)

Haha vilken störd bild.. Är i skoaffären nu men ska snart gå och köpa mat. Har varit här varje dag sen i onsdags och jag är så jävla trött på det. Man blir pigg av vissa jobb, men av detta jobbet blir jag bara trött och seg. För jag sitter bara ner på en stol och väntar på att kunder ska komma in haha. Så man blir ju så jävla uttråkad och irriterad.. Det enda positiva med jobbet är att jag får betalt för att sitta ner typ haha. Och med tanke på att jag ska till polen om knappt 2 månader så kan jag inte hitta något annat jobb. Och jag vill ju ha pengarna.. Så jag måste stå ut i 12 dagar till! Bara 12 dagar! Yey! Men jag förlorar så mycket TID och socialt liv när jag jobbar här. Saknar mina vänner. Men imorgon ska vi till båten tror jag:D! Och jag ska lätt följa med då, för jag har inte följt med dem ut de senaste 4-5 gångerna haha. Fy skäms på mig. Okej jag kan sitta här och skiva i evigheter haha, det räcker nu. Efter jobbet ska jag hem och käka och sola, sen ska jag nog bränna en bra mp3-skiva till bilen:). Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0