från i tisdags








Kommentarer
Postat av: jess.

vad fina ni är! ta inte detta på fel sätt nu men jag kände bara att det är något jag måste kommentera..jag vet att ordspråket "man blir som man umgås" inte alltid alls behöver stämma in och i detta fallet tycker jag inte det gör någonstans. dina vänner betyder nog hela världen för dig och ni trvis säkert jättebra tillsammans men jag förstår (ta det inte på fel sätt som sagt) inte hur du kan passa in med de där tjejerna? då menar jag, tankemässigt.. hur ska jag förklara det?! inte för att se ner på dina vänner eller så för de är ju en del av ditt liv, men efter att ha läst din och sedan deras blogg förstår jag inte vad ni kan ha gemensamt. du verkar vara en smart tjej med fötterna på jorden som vet vad du vill samtidigt som du är modemedveten, kan ha kul när du vill och gör vad du känner för. men de där tjejerna, nä jag vet inte..det ser ut som att ni är på en helt annan nivå, det är tusen kilo puder, smink, spruta in saker i läpparna och bara massa fest och tupering av håret (hon där blonda dvs.) när det gäller dem. och du verkar ha jävligt mycket mer i huvet än att bara tänka på det. nä som sagt, ännu en gång, ta det inte på fel sätt, bara något jag tänkte på.. och du behöver inte publicera denna kommentaren om du inte vill:) ta hand om dig!

2010-08-08 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0