yesterday

Jag kunde inte komma in på bloggen igår! Det var därför jag inte bloggade.

Igår körde jag för första gången alldeles ensam! Det kändes inte alls konstigt eller nervöst. Eller jo kanske lite grann. Det som var jobbigast var faktiskt inte att hitta/betala för parkering (vilket jag först trodde), utan det jobbigaste var att jag behövde gå på toa utan att veta var fan jag skulle ta vägen?!?!

Jag hämtade mamma från jobbet, körde hem, åt mat och därefter körde jag hem till Nicole. Jag körde vilse hahah typiskt mig..
Jag behövde köpa tomma skivor så vi stack till något loppis och sen åkte vi tillbaka hem till Nicole och tog det lugnt:)
Därefter hade jag dans kl 8 som gick jättebra hihi. Uppvisning 15 maj!

AHH var det fler som hade strömavbrott igår kväll? Jag blev så jävla irriterad. Jag skulle bränna ett par skivor till bilen, men mitt under CD-bränningen så blev det strömavbrott, så datorn startades om. Blev tvungen att slänga skivan. OCH DET HÄNDE 3 GÅNGER! Vilket slöseri.. Till slut vågade jag inte bränna den fjärde och sista skivan så jag stängde av datorn och gjorde det idag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0