svar på frågan!

sarah om Körkort för fan:D och nicole är superglad ...:
GRATTIS:d håller på med mitt körkort.. nyss gjrt halkan och ska snrt boka upp teori o uppkörning..men måste fråga om du klara både på första gången:D?

SVAR: TACK! Ja jag klarade båda proven första gången, men jag hade inte proven på samma dag. I onsdags hade jag teoriprovet, och jag valde att göra uppkörningen igår eftersom att jag ville hinna övningsköra lite extra i helgen!
Jag har pluggat teori ända sen jag började övningsköra (i september 2009 alltså), så teorin klarade jag galant! Fick 63 av 65 på provet hihi. Uppkörningen trodde jag VERKLIGEN att jag skulle kugga, till och med under själva körningen. Men det gick bättre än jag trodde, så jag blev superglad!

Lycka till, och stressa inte! Det tog mig 7 månader att bli färdig med att ta körkortet, och det skiter jag FULLSTÄNDIGT i nu. För det är bara resultatet som räknas. JAG HAR KÖRKORT!! Så ta din tid och boka ingenting förrän du känner dig någorlunda redo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

på tal om 7månader

tog mej nästan 5år att ta mitt körkort

så 7månader e inget.

2010-04-22 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0