party!

Precis plattat håret och nu ska jag ta och sminka mig!
Ikväll blir det överraskningsfest, men jag säger inte vem vi ska överraska, för man vet aldrig om han/hon läser detta hahah. Okej chansen är väldigt LITEN att han/hon läser detta, men jag vill inte ta några risker.

ska försöka ta någon outfit bild innan jag drar hemifrån, annars så MMS:ar jag in något lite senare ikväll :D


Det kommer dock bli en kort utekväll för min del..
..måste vara hemma senast 1-2 så att jag hinner sova ett par timmar innan Högskoleprovet imorgon. Måste vakna kl halv 7 imorgon, så jag hoppas på åtminstone 4-5 timmars sömn inatt hahah :( det kommer nog inte gå så bra imorgon..
wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0