Matrix is tha best!

Maria testade en håruppsättning på mig idag, inför hennes frisörprov. Det blev jättefint men mitt hår fylldes med en massa produkter så jag blev tvungen att duscha hemma hos henne haha.
Därefter så gick vi till Frisörgross där Maria skulle köpa lite grejer, och jag köpte även hårprodukter som jag behövde.


Värmeskydd i samma serie som mitt schampo & balsam.
Och ett volympuder.

Därefter stack jag till Entré för att kolla på lite skor, men jag hittade ingenting speciellt.. Jag är ute efter ett par fina gladiatorsandaler. Hittade ett par supersnygga inne på Scorett som jag funderar på att köpa. Men vi får se. Måste spara mina pengar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0