Lördag!

Hade jättekul på festen igår, det var som sagt en överraskningsfest för Nicoles pojkvän Marcus (Böös alltså). Han blev jätteöverraskad haha:D skitkul att se hans min. Många bekanta ansikten på festen, så jag hade kul!
Var dock tvungen att gå därifrån lite innan 1 så att jag kunde hinna med bussen hem.

Högskoleprovet idag gick inte så bra. Buhu.

Kom hem vid 5-tiden idag, vilade lite framför TV´n och somnade till slut och sov fram till halv 8. Skönt.
Nu har jag fixat mig och väntar bara på att Nicole och Jasmine ska anlända i Oxie så att vi kan dra hem till Böös. Det blir väl någon "fotbollskväll" hemma hos honom haha, och därefter ska vi kanske ut. Vi får se:)
Måste egentligen försöka plugga lite psykologi innan jag går och lägger mig ikväll, för jag har prov på tisdag och jag har inte ens läst genom alla provsidor än. Så vi får se hur det blir med utgången ikväll

MMSar in någon bild sen! Skulle egentligen göra det tidigare idag när jag skrev Högskoleprovet, men det fanns ingenting roligt att fota haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0