låååång dag

Har inte kunnat blogga på hela dagen, för jag har inte varit hemma helt enkelt!
Vi vaknade i morse och körde in till stan vid 1-tiden. Vi skippade frukosten och gick och åt på Rose Garden som hade buffé med kinesisk mat och sushi! SÅÅÅ GOTT! Men jag åt inte av sushin, åt bara maten, yummie!

Därefter gick jag till jobbet (2 timmar innan jag egentligen skulle börja jobba) för jag hade ont i magen och orkade inte gå runt i stan och sådär. Satt och softade med Stefan och Shervin istället :).

När jag slutade jobba kl 9 så åkte jag hem till en kompis, och nu sittter jag hääääär:).
Har nyss fixat två mackor.. är superhungrig! Inte ätit sen buffén...

Imorgon har jag psykologi på morgonen, så jag bloggar väl när jag är hemma igen! ska försöka ta någon bild då också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0